klik2

Saturday, April 19, 2008

cuti

huhu...bila aku sudah tiada ..simpanlah semua laguku... dah nak masuk 3 minggu dah cuti..cam boring jek..rindu ngan kengkawan kat sekolah...hehehe...sedang bercuti ni..macam2 leh buat masa cuti nie...rindu kat memurid aku..apa yang dia orang wat kat sekolah ni...alamatnyer tertinggal banyak ler topic2 penting ni..tak belajar grammar...bila aku sudah tiada..simpan semua laguku..jangan ditangis selalu..mungkin hidup sementara..bila jumpa pengantiku jangan lupakan aku....mmm sedang dengar lagu kumpulan hujan - bila aku sudah tiada...dalam maknanyer...
alangkah indahnya jika bila mampu hidup selamanya...siapa sangka bila tiba masa kita untuk pergi selamanya....eee kekadang ngeri gak ngan lirik dia...sapa tulis rr..orang yang dah meninggal dah yang tulis lirik ni....
mmm...

No comments: