klik2

Thursday, October 16, 2008

aku dan dirimu

Dirimu:
Tiba saatnya kita saling bicara
Tentang perasaan yang kian menyiksa
Tentang rindu yang menggebu
Tentang cinta yang tak terungkap

Aku:
Sudah terlalu lama kita berdiam
Tenggelam dalam gelisah yang tak teredam
Memenuhi mimpi-mimpi malam kita

(Korus)
Duhai cintaku.. sayangku.. lepaskanlah
Perasaanmu.. rindumu.. seluruh cintamu
Dan kini hanya ada aku dan dirimu
Sesaat di keabadian

Jika sang waktu kita hentikan
Dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan
Meleburkan semua batas
Antara kau dan aku.. kita

(ulang Korus) (2x)


syok rrr dengar lagu nih banyak kali cik ari n bunga cinta heh!

nih pun tengah syok ngan mr.y...masih ade lagi menemani aku..mmm dan pastinyer dia akan juga meninggalkan aku ... gi kerja...huhu

memang dah lama jugak tak update blog nih, bz menjaga tepi kain orang...hehehe..mendengar luahan rasa kengkawan specially kawan sebelah meja yang tak habis lagi kisahnyer ngan hubby dia yang suka main sms ngan pompuan lain...wah!!! giler sih.

pastu ngan member ustazah yang tak sempat tunang dah putus tunang di pagi hari pertunangannyer aduhai sedih bangat sih...apa yang boelh ditolong ialah mendengar setiap patah perkataan dari hati sedihnyer *huk huk*

DAN

kelmarin sib baik tak bertembung ngan budak sekolah yang asyik ngan motosikalnyer...kalau bercium tengahari tu pasti aku yang salah rrr sebab melanggar budak sekolah dan cuai..hehe...

berat badan aku masih mantain, tapi dua minggu lagi makin naik kot hehehe..sedap jek orang tu masak...bila entah nak makan bbq kambing..heh!

No comments: