klik2

Sunday, January 25, 2009

senyap

...senyap jek hari nih, esok raya cina, kat sekolah tak de budak cina pun cuti jugak raya cina nie, pelik..hehe tak pe dapat rehat lebih, hari nie seharian dating ngan ahmad qoid, memang dia ni tak leh pisah ngan aku time2 cam nie, cronik asyik berkepit jek.

esok raya cina hari nie hujan, raya cina jek hujan raya cina je hujan, apa kaitan hujan dengan raya cina...mmm lantak dia lor...tapi memang dah lama tempat aku tak di siram hujan nih, syukur alhamdulillah tak yah sibuk sibuk nak siram pokok bendi ngan pokok lada kat belakang umah....

nak tunggu gerhana mentari nie esok, kalau hujan nampak ke??

3 comments:

afizah said...

happy chinese new year..
wah.. cuti panjang ni takkan duduk kat rumah jer?

DrSam said...

memang betul. selalu sangat dikaitkan hari raya cina dengan hujan. kebetulan agaknya.

love is forever said...

happy cny untuk fiffy jugak..
layan ahmad qoid..hehe

drSam..suratan dan kebetulan..?