klik2

Saturday, October 3, 2009

babe

...dah lama aku tak mengetuk2 aksara laptop aku untuk menaip blog ni..
yelah makin hari perut aku makin membesar.. makin malas nak buat itu ini..kekadang nak bukak laptop pun malas...

kandungan aku dah masuk 33 minggu...aku hanya ada 6 minggu jek lagi untuk delivery anak yang ketiga nih...ah rasa apa yek?

puasa tahun ni alhamdulillah habis...syok sangat hehehe. tak yah ganti. cuma tak dapat nak puasa 6 jek..mungkin ada rezeki lain tahun kot.

ahmad qoid semakin hari semakin melasak..adakalanya asyik nak berdukung jek..tu buat aku tak larat tu...rasa cam perut aku dah turun sangat kebawah dan kerap ke toilet waktu malam. Masa qoid dulu aku asyik terjaga pukul 2, 3 pagi....tapi yang ini pulak lain...adakalanya tak dapat tido sampai lah ke subuh hari....bila nak subuh mulalah mengantuk sangat...

3 kali scan , tapi masih tak dapat tahu sexnya lagik...hehehe so surprise lah buat masa nih... sekarang pun masih tak memilih nama baby lagik....hehehehe

mengandung anak ketiga ni , gigi reput dan sakit..arrr sakit sampai tak tahan sangat, doktor gigi kata kandungannya sudah besar, tidak boleh cabut gigi nanti kalau cabut jugak risikonya boleh beranak awal...hehehe so doktor bagi antibiotik dan ubat tahan sakit jek...

....mmm babe ni sebutan dia 'beb' ke 'baby'...hehehehe..

chow ...





4 comments:

intan izani said...

dah nak masuk yg ke 3 eh
congrate

sonata anak kancil said...

salam,lama gak tak singgah sini - semoga sihat walafiat

crockfina said...

jauh la bunyi babe dgn baby tuh.....

shahbandarmalakat said...

Alhamdullilah ..akan mendapat seorang wali lagi...Atuk punya wali dah masuk 9 bulan, dah tumbuh gigi,dah boleh berdiri ,pantang nampak atuk, kalau dia dalam walker macam kilat dia berlari dapatkan atuk ,kalau sedang merangkah ..itu yg paling kasihan melihat dia mengejar nak dapat kan atuk,dia bergantung kat kaki..hehe ..