klik2

Saturday, May 7, 2011

selamat hari ibu, mak, umi, mama, mummy

...sejak bergelar ibu, aku  baru tahu apa erti kasih sayang seorang ibu...huhu baru sebaris ayat aku dah terasa sebak menaip....emosikan..itulah emosi seorang ibu hatinya mudah tersentuh, kalau tengok cerita sedih hatinyer akan menangis... yelah kang menangis depan anak2 malulah pulak.


...sejak bergelar itu ini aku tahu betapa pentingnya ada anak...seorang ibu tak lengkap kalau tak de anak, yelah biarlah sekali pun anak itu anak angkat..seronok kan bila anak2 panggil kita ibu...bu..bu ..bu yelah walaupun kekadang rasa bosan hehehe kejap itu ibu nak itu ibu nak kencing ibu , nak makan ibu segala bendalah ibu ibu ibu...syukur alhamdulillah....aku yang bergelar ibu..


...terima kasih mak yang melahirkan dan  membesarkan aku, terima kasih umi terima aku seadanya...



5 comments:

Nuff4u said...

selamat hari Ibu....

Penulis Rindu said...

selamat Hari Ibu

love is forever said...

terima kasih nuff4u dan Abu luqman

sonata anak kancil said...

selamat hari ibu...you're great !

love is forever said...

terima kasih kak sonata u r great mom too