klik2

Saturday, June 11, 2011

tak berapa nak selesai

...hari ini aku dah berjaya mendaftar masuk ipg..huhu dapat mentor lelaki en k jelah di sini bukan datuk k ya... apa yang bestnya aku dilayan dengan baik yang tak bestnya kami di letakkan berasingan dari group lainsebab dewan penuh haha..lebih 556 orang mendaftar hari ini.....masalah aku seperti yang dulu tu masih tak lagi sempurna selesainya, masih ada sebulan untuk aku cari itu dokumen asal alahai nak bagi belajar tapi mintak pulak dokumen asal aku yang dah hilang , seperti yang aku diberitahu dulu jika tidak dapat kemukakan dokumen asal maka dengan automatikyan aduha sakit hati aku mendengarnya...yang bad new is about my 1st class will be on 2nd july within my sister wedding day...huhuh u wanna to cry.
mak dan bak yang antar aku hari niyelah nak drive sendiri tak boleh lagik lagipun mak tak berapa bagi aku drive sendiri orang lain bolehlah pulakkan...hehe

No comments: