klik2

Monday, October 24, 2011

Cuti

Hari ini cuti orang pahang, en hubby pulak gi kerja, aku cuti 5 hari so duk umah jer, nothing much to do this holiday, when im writing this my older son sit beside me and watching what im writing, that why i write this in english. Oh raining day, just sitting and listening a sinar fm with keropok kembang, nothing interesting. ...diriku hanyalah untukmu...nyanyian kumpulan muzik wow sangat popular suatu masa dahulu, tapi kami suka mengejek waktu korus kau yang kucintai, jadi kau yang kucing tahi hehehe. Hujan semakin lebat, aku nampak iman minum air dalam botol, iman memang suka minum air sebab tu dia suka berak cair. Lagu yang berkumandang sudah habis, sekarang kedengaran celoteh penyampaian radio dan pemanggil yang sedang meminta lagu pilihannya. Seleksi sinar dalam mantap beb oleh najman. Entah bila ujan nak reda asyik menangis dari tadi, berhenti dan menangis lagi. Iman suka sangat tengok aku kelamm kabut bila aku sedang menaip nak update blog. Mulalah datang nak main angry bird nak tengok upin ipin kat ipad aku ni. Dah senja dah, nak masuk rumah sejuk!

No comments: