klik2

Monday, June 30, 2008

nurani

Jangan menangis..NURANI
Jangan bersedih..NURANI
Pandanglah bintang
Pandanglah langit
Kita tak ubah debu jadinya

Jangan menyesal..NURANI
Jangan berdendam..NURANI
Apa dah tulis
Apa dah takdir
Kita tak mampu meronanya

Biarkan saja masa yang membongkar rahsia
Mengapakah kita bertemu dan berpisah
Sedang cinta kita
Bukan kita yang menyusun
Al-kisah sampai ke akhir cerita

Biarpun zahir berjauhan
Biarpun batin bersempadan
Kasih terhijab masih menyimpan
Cinta rapi di dalam



Biarkan saja masa lalu
Membongkar RAHSIA kita
Mengapakah kita bertemu
Dan berpisah kasihku..

Dihati ini masih..
CINTA KAMU

Ini tidak menafikan adanya jodoh antara dua insan yang berbeza matlamat serta cara hidupnya seperti Asiah dengan Fir'aun dan pasangan-pasangan lain yang dapat kita saksikan sepanjang sejarah manusia. Semua itu adalah ujian. Lagipun hati manusia ini sering berbolak balik. Hari ini baik, esok berubah, kemudian kembali baik semula. Allahu A'lam.
Prof Madya Mazanah bt Daud


...betullah kata cinta suci abadi..hidup ini berbolak balik...rrr..pengalaman mendewasakan aku....mmm..dengan mr.y bila masam muka jek...mesti dia lari..kuar handphone tak bawak..tu marah lah tu...4 5 jam kuar..rrr ..aku dah panas dah...mak asyik tanye jek..mana mr.y pergi...rrr...
..bila sampai umah jek..aku lak majuk..hehehe..abang gi muhasabah diri lah ibu...mmm.. apa sal tak muhasarawak..keh keh keh...lawak lagi...mm yang bestnya mesti bawak balik buah anggur..dah tahu dah bila bawak balik anggur mesti gi bahau...
fina oh fina..lagha nya..report buat..usaha!usaha!usaha!....wanita baik untuk lelaki yang baik..baikkah aku?....rrr..
"U" always in my heart.

2 comments:

crockfina said...

Laaaaaa.....anggur jek ke? Ke ada yang lain sekali.hehehe. Tak apa la dia muhasabah diri dia dengan lebih tenang, dah tenang baru musyawarah... kalau tak tenang susah nak musyawarah.....kan?

LOVE is forever.. said...

oits..apa ni bro...;P