klik2

Thursday, June 26, 2008

pelacuran minda

siut....menyumpah aku...ah aku lagi yang kena... perkara dah sampai pihak atasan ni susah ler..apelah minta tolong kederat sikit pun tak boleh...orang dah mula ngan sedap memang nak sedap ajer....gosip gosip.....

...tak pelah hadfina..terima itu sebagai dugaan..buat kerja...usaha keras...dah tak boleh nak rayu pada pentadbir..rayulah pada Allah..
ctf call tadi..cakap kat aku ...ko kena ajar yr one...jem dah call putrajaya dia tak nak ambik tahun satu tu...gpk 1 ko suruh...wah hebat...kesianlah budak2 aku tu...aku baru nak syok ajar ictl...dulu tak nak pulak bagi aku yr one tu....

..dah syok ajar bi kena ajar bm lak..ape ke hal ni yob...celaru otak aku ni weiii...arrgghhh...mr.y tolong....rr..nak nangis..

apa ni jem..ko buat kitaorang cam ni...satu sekolah teruk kena nanti...aduhai...bukan lama pun ganti 2 bulan jek..sementara kak ct bedah kat hospital tu...nilah kerja berkira.
aku yang jadi mangsa keadaan.

2 comments:

crockfina said...

MasyaALLAH, mcm tuh punya orang pun ada ke? Itu bukan cita2 nak jadi cikgu tuh, cuma nak cari makan jek, nak senangkan diri sendiri, tak apa la, hrp2 dpt kursus 14 minggu tuh...kena la jg dia ajar. Menggong, hbt sgt ke kalau ada kroni nih.

belia_sonik said...

:|