klik2

Thursday, June 24, 2010

“My Mind is the Scene of the Crime”

apa rahsia saya yang paling berharga dalam fikiran saya yang saya tidak mahu dicuri ialah rahsia menyimpan rahsia saya dalam fikiran saya agar tidak dicuri oleh orang lain..macam mana pulak begitu ya...faham ke tidak ni!..

Sypnosis

Dom Cobb (Leonardo DiCaprio) seorang pencuri mahir, mutlak terbaik dalam seni berbahaya pengekstrakan: mencuri rahsia-rahsia berharga dari dalam dalam separa sedar semasa keadaan yang diimpikan apabila fikiran ialah padanya paling lemah. Keupayaan luar biasa Cobb telah membuat dia seorang pemain idaman dalam dunia baru yang sebegini curang pengintipan korporat, tetapi ia juga telah membuatkan dia seorang pelarian antarabangsa dan menelan belanja dia semuanya dia pernah ada disayangi. Kini Cobb sedang ditawarkan satu peluang di penebusan. Satu kerja berterusan boleh memberi dia hidupnya kembali tetapi hanya jika dia dapat mencapai mustahil—penubuhan. Sebaliknya....oppsss kena tengok lah nanti yer...:)


poster

No comments: