klik2

Monday, July 5, 2010

akhirnya

alhamdulillah akhir dapat gak merasa sehari..hehe penat jugak tapi rasa sangat berbaloi..hari ni semua berjalan seperti biasa sehinggalah lepas rehat tadi, 3 masa waktu BM, huhu kejadian yang menyayat hati apabila aku mula memarahi seorang anak muridku yang agak aktif..si zamarul iman hendak pergi ke tandas selepas naik rehat, mau tak mengamuknya aku , apa lagi aku warning dia suh duduk diam2 dan dengar apa yang aku nak bagi tahu,dasar budak-budak yang tak reti diam nak jugak ke tandas ngan alasan sakit perut..bosan dengan rengekkannya..aku pun lepaskanlah dia ke tandas..nak dijadikan ceritanya hehe si mahathir rasa nak terkencing sangat, dia kata dia ada minta kebenaran hendak pergi ke tandas, tapi aku khusyuk mengajar budak linus membaca hehehehe..tiba-tiba aku dengar budak menangis dan bebudak lain menjerit ..oh agak kelam kabut tadi...si mahatdir dah terkencing dalam seluar..menangis sebab takut kena marah sebab kencing dalam KELAS...aduh satu kerjalah pulak mengelap air kencing...ADUSsssss....sebenarnya kejadian cam ni sangat aku rindukan sebab hampir 3 tahun aku tak holding class year one...tahun ni pulak merasa..apa nak buat tang tak nak kita lontar jauh2, tang nak guna kita pujuk sampai dapat..terpaksalah...:)

3 comments:

sonata anak kancil said...

ngajar budak kecik ni kenalah banyak2 bersaboooo....

love is forever said...

betul lah tu kak..terima kasih

crockfina said...

moga tetap menjadi guru yg dedikasi dan ikhlas, jasa mu cukup besar dan jika mereka menjadi org yg berguna, besar rahmatNYA menanti.