klik2

Wednesday, September 22, 2010

ok ke tidak?

....semalam aku dapat panggilan telefon daripada seorang lelaki yang menanyakan hubungan aku dengan y ok ke tidak..huhu, soalan cepu emas betullah....

...apa jawapan aku...mmmm entahlah ya, sebab akak ni duduk ngan mak ayah, so ok lah kot? kwang 3x, cam ner leh jadi cam tu...dah hampir 9 tahun kami cam ni off on off on macam suis kipas lak...( adatlah nak carik rezekikan )...

pemanggil tu nak tanya cam ner aku menjalani hidup sebagai seorang yang selalu ditinggalkan suami...adakah aku ni bosan ke, curang ke hahahahaha minta jauhlah :P, 

..bila memikirkan balik kelakar pun ada, pastu aku terus tanya y..abang hubungan kita ni ok ke tidak...aku rasa y tentu terkedu ngan soalan tu wakakakakaka...

sesok satu hari lagi upsr

qoid dan dinie pun demam huhu sian mereka.





No comments: