klik2

Saturday, December 4, 2010

MAHA

..salam blogger yang ada ziarah aku kat blog love is forever nih hahaha, dah seminggu tak update lepas kena saman hari tu so saman tak beerti yang aku takut untuk bergerak menggunakan kenderaan lagik haha, 
dari utara ke selatan dah aku jelajah, sekarang baca tajuk pun dah tahukan, MAHA yang diadakan di upm serdang, dah beberapakali dah mereka buat tapi baru tahun ni aku dapat pergi ke sana hehe honeystar lagik..

honey star sebab kalau bawak mereka2 sudah tentu tak dapat berjalan dengan tenang, sebenarnya nak bawak diri sendiri pun tak larat, jauh dan penat berjalan kaki..serius! panas pulak tu....

...macam-macam ada, orang jual payung, orang jual topi, orang jual ice cream, tapi yang tak daya kenapa air mahal sangat, biasa kat luar rm 1, kat maha rm 2 sangatlah ambik peluang untuk tujuan keuntungan berlipat ganda, sedangkan yang pergi tu ramainya orang2 melayu..

 segar bau bunga

 warna warni boleh realise tension

ada pertandingan lagi


aku lebih tertarik dengan berjenis2 orkid yang di jual di situ . bermacam2 tone colour yang ada , kalau banyak duit dah shopping pelbagai jenis haha

tempat parking rm3, esok hari last lagi meriah , rakan blogger pergilah pasti seronok!



3 comments:

sri juju said...

hehehe . sri pun ad pegi gak MAHA ;D

best tpi panas . hehehe

love is forever said...

haah seronok panas dan penat berhalan hehe

Pencacai Alim said...

sini hujan tido sudah..hakhakhak