klik2

Tuesday, December 28, 2010

photo qoid menang

hehe alhamdulillah tak sangka boleh termenang pulak, memang berusah bersungguh2 untuk menang ni, setiap blog yang aku gi aku paste link cikidong.     klik here hehe

ini 1st contest aku masuk kat maya ni, suka sangat sebab menang. tapi yang paling best promo kat fb lah hehe, ramai jugak  yang vote si qoid ni, budak yang aktif tu.


hari ni aku dah start meeting guru kali pertama sesi 2010/2011, yang paling bestnya dapat lak pujian dari gb hehe. tahun ni terasa macam banyak cabaran yang terpaksa dilalui sebab subjek yang aku terpaksa bawa sangat berat sebab semuanya ada kaitan ngan nkra - linus huwaaaa...

apa nak wat tugas itu amanah berkerja dengan penuh semangat!




3 comments:

apakCikidong said...

sila contact apak segera! :D

love is forever said...

apak cikidong, qoid belanja cikidong makan burger mac D jelah. terima kasih banyak2, lain kali qoid masuk bertanding lagi yek :)

apakCikidong said...

laa..... nape gitu plakk, janji harus ditunaikan.. emel me cikidong@cikidong.com