klik2

Friday, May 23, 2008

kekasih gelapku


..mmm hari ni aku nak ceritakan pasal kekasih gelapku...kenapa dia gelap....hehehe...dan kenapa aku sayang kepada kekasih gelapku...
bila sebut kekasih tentunya seseorang yang kita sayang...dan gelap...sesuatu yang tak terang..kurang nampak...mmm ( tak rujuk kamus )..

tapi bila sebut kekasih gelapku....hehehe...opppss adakah aku selingkuh(istilah indon)...huhuhu nauzubilah...takut tak cium bau syurga nanti...

ok ok..kenapa aku sayang kekasih gelapku...sumber inspirasiku..ya sumber inspirasiku..cam idolalah cam tu....aduhaiiiiiiii..lagi mau tanya...

satu lagi kenapa aku sayang kekasih gelapku...ialah sebab aku sayang dia...tidak kah di dalam Islam suruh sayang menyayangi sesama Islam....mmm think positiflah...huhu..

baru jek baca blog atuk...pengalamannya di india..huhu menarik..tak dapat pergi india pun bila baca cerita tu rasa macam berada kat india pulak....mmm rasa nak tengok kuch kuch ho ta hai sekali lagi ...

mr.y u should baca my blog ni...jangan asyik bergosip kat cari.com jek...
mmm....and 'U' always in my heart.
kekasih gelapku.... di Balik papan


dan ini khas untuk sapa2 yang mempunyai kekasih yang gelap...enjoy urself..

ku mencintai mu, lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintai mu, sedalam-dalam hati ku
Meskipun engkau hanya, kekasih gelap ku

Yakinlah bahawa engkau adalah cinta ku,
yang ku cari selama ini, dalam hidup ku
Dan hanya pada mu ku berikan sisa cinta ku,
yang panjang dalam hidup ku,
hidup ku…


Ku mencintai mu, sedalam-dalam hati ku
Meskipun kau hanya, kekasih gelap ku
kekasih gelap ku…

p/s aku menghormatimu seperti aku menghormati mak,umi,bak n abuye ku.

3 comments:

shahbandarmalakat said...

kekasih gelap? tidurnya lina... mimpinya sama.... lain lain bantal..

CINTA suci abadi said...

kekasih gelap...berjumpa sekali sekali dalam mimpi?

aku said...

kak fina...hahaha kekasih gelap yg dah xgelap dah kan?..