klik2

Saturday, May 3, 2008

pantang lagi

mmm..hari ni hari ke 32..arrg 2 weeks to go...sabarlah..dalam pantang tu wat lah dalam pantang....hari ni atuk abs send email..atuk suruh baca zikir dan tasmid..dalam email atuk lagi.. atuk pesan baca quran pun boleh..tapi niat zikir..insya Allah...
mr.y lak lambat lagi nak balik..aduhai..baru jek pergi tak kan dah nak balik ...nak call mahal..mr.y jelah yang call..nak guna skype pun kena bayar gak...sama jek so pakai satu akaun jelah senang.. boleh tahu bulan2 kena bayar berapa ..tapi sepanjang mr. y outstation setiap bulan mesti 1 k terlebih syudah...kerja kat dalam negeri jelah mr.y..trylah mintak kat office tu...
ini luka masih belum baik sepenuhnya...kronologi along pun sama je dengan yang second ni...hari ni mencari mana aku letak diari aku tahun 2003/2004 ..dapat2 terus baca diari tu..mmm memang luka melecit tu lambat baik..entah ler..gamat berbotol minum pun lambat gak...eee,, minum sikit kot...hehehe...itu yang along...so second ni kena minum banyak sikit...hehe mana nak tahan bau dia kan...

sekarang ni pagi2 mak dah buatkan aku air kunyit..eee.. minum jugak ler..nak tak nak kena gak minum nak baikkan... mak aku kata kalau tak minum nanti luka dalam tu lambat nak kecut..aduhai..luka luar lambat nak baik inikan luka kat dalam..eee takut gak dengar..so terpaksalah minum......

aku try gak polleney ikan haruan..aduhai bau dia..masya Allah...nak termuntah dibuatnye...jika di bagi pilihan air kunyit ngan polleney..aku lebih suka minum air kunyit...huhu... tak de pic nak upload kat sini..tak jumpa kamera letak kat ner...huhu

No comments: