klik2

Friday, September 12, 2008

ehem

...ehem baru leh ketuk aksara aku hari nih..kalau tak aku dah masuk tido mimpi indah2 nengok bintang yang tak muncul2...dah 12 hari berlalu ( dalam hati aduhai lagi 18 hari) ah jahat tul hati nih..hehehe...biasalah tu bulan ramadhan ni setan bertanduk semua kena kurung..aku rrr yang jadi setan...

..bebudak thn 6 kat sekolah dah merdeka dah habis upsr..aku mendoakan bebudak aku tu lulus dengan cemerlang dan aku juga pastikan mereka mendoakan diri mereka sendiri lulus cemerlang sebab langit tengah berbuka luas nih untuk diri sendiri mendoakan kejayaan diri sendiri. begitu jugak dengan aku..sentiasa mencari kejayaan diri sendiri walaupun kekadang tergelincir...sib baik rr ade teman sejiwa yang sentiasa berpesan-pesan tentang kehidupan dan kejayaan hidup di dunia dan akhirat.

baru-baru nih dapat award dari dak intan dan kak long shahliza, kasih rrr kerana award nih.



award dari dak intan izani

so untuk kak long shahliza yang MESRA tu untuk kamu , dan i LOVE your blog tu untuk dak intan.
kerana kemesraan dan kasih korang..muahahaha.

p/s : semoga ramadhan nih menceriakan aku, orang disekeliling aku dan orang yang selalu dalam hati aku, serta juga org mati. Insya Allah.


1 comment:

shahliza94 said...

tima kasih bebanyak che'gu fina...
selamat berpuasa sekali lagi n selamat menyambut lebaran.
dengan pesanan..jiwang2 selalu...