klik2

Thursday, September 18, 2008

masihkah?


Masih adakah kecintaan...
Masih adakah kerinduan..
Yang belum engkau lepas dari kurungan.....

Masih adakah kemarahan ...
Masih adakah kebencian..
Yang tetap engkau simpan di perasaan.....

p/s isk isk dah lama tak jadi cam nih..arrgghhh...emo makcik hari nih!


6 comments:

akira sendoh said...

er..ni lirik lagu ke luahan perasaan nih..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

makcik...jangan emo sangat...

hehehe...nanti tak dapay duwit raya..ker nak sampul raya jer?

kekekkek

CINTA suci abadi said...

selamat di lahirkan kedunia...selamat sejahtera ..amin

love is forever said...

akira sendoh : lirik lagu plus luahan rasa puisi cinta nih ...

dak yanie : hehe duit rr sampul dah banyak rrr...

Cinta : selamat sejahtera untukmu jua. kasihlah

shahbandarmalakat said...

Ya betul dah tu...kata hati yang pertama terbit adalah dari Allah sendiri..ilham/arahan /iktiar...dan benar...yang kedua ketiga dn yg berbisik bisik sudah di campur aduk oleh shaitan...meracuni...
Manakala, Rindu dan rasa cinta sesama manusia satu lumrah dan satu process yang akhirnya setelah betul faham dan mengerti akan membawa kepada cinta suci abadi yang tak bercampur hawa nafsu, cinta hakiki kepada Maha Pencipta itu sendiri, 'Wa anna ila Rabbikal muntaha' Sesungguhnya kepada Tuhan mu itu lah puncak segala tujuan:

“Robi’ah al Adawiyyah, wanita pencinta Allah berkata dalam syairnya

Cinta kepada Mu Dua:

Cinta asmara dan cinta hak,

Hatiku penuh dengan asmara,

Hijab terbuka melihat Dikau,

Itu semua aku tak berjasa,

Engkau lah sendiri terpuji….

Ialah Datuk Shah pandai bercakap aje, diri sendiri pun masih bergelumang dgn cinta hawa nafsu, seolah olah itu lah tujuan hidup ini....

rahmahmokhtaruddin said...

nape cm familiar je ayat tuh?
lirik lagu ape ek?

ilek, jgn emo sgt k?