klik2

Sunday, October 10, 2010

10.10.10

...hari ni dah hari ahad 10.10.2010...pastinya ramai yang menulis blog hari ni hehehe termasuklah aku, dan pastinya ramai yang memilih tarikh ini untuk melangsungkan perkahwinan, pertunangan atau putus segala hubungan hehehe (ke situlah pulak).

tapi hari ni tak beri kesan pun pada aku...kerana aku menunggu hari esok ( masya Allah ), insya Allah!
sebab esok hari aku nak jemput y kat lcct hehehe..sangat gembirakan, bukan aku saje yang gembira...ada insan lain yang sangat gembira menunggu kepulangan y of cozlah anak2 aku...yang si ijlal asyik sebut ayah mana, yang si qoid lak hehehe sempat lagi mimpi panggil nama ayah dia ..aduhai..aku pulak ( :) ) hehehe sib baik tak mengigau jugak hehehe..dan nasib baik jugak iman tak pandai nak merindu lagi kat orang tua janggut ( eh dah tua ke ayah kamu sekelian hehehehe..

suka sangat type 'hehehe'...

ayah mereka yang sedap tido 

ini lah ayah yang mereka tunggu2 kan tu rindu sangat, ibu dia lagi rindu hehehe.
kan dah pecah rahsia.


5 comments:

crockfina said...

gambar tuuuu..........

love is forever said...

apasal ngan gambar tu....ada iras ke :P

sonata anak kancil said...

nanti dengan penuh kesabaran...happy Sunday

imanshah said...

saya tunggu 11.11.11 nak langsung..ececeh

Zamz said...

penantian satu penyiksaan huhu